Mattekluringar v 43

Hallå, hallå gänget!
Hur är det med er? Jag har haft det lite lugnt i en vecka, men nu har jag kommit igång igen. Jag har gjort iordning mattekluringar till er. De kanske verkar ganska svåra, men jag tyckte att ni skulle få något att bita i innan lovet!
Det finns bara ett svar som är rätt och ert uppdrag är att klura ut vilket tal som passar in som rätt svar. Fundera, klura och klicka sedan i det svar som du tycker stämmer.

Innan du börjar tänkte jag berätta en rolig historia igen, om du har någon rolig historia till mig så får du gärna skriva en kommentar och berätta den där.

Vad får man om man korsar en giraff och en igelkott?
Svar : - En tre meter lång tandborste!

Haha, nu till mattekluringarna ------------------>  Mattekluringar

Ha ett skönt lov så hörs vi av snart!

Fula ramar, drakkramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0